بی تربیت

25/12/2010

معمولاً با خوندن نوشته های پشت اتوبوس ها، لبخند می زدم به خاطر خلاقیتی که در خلق این کلمات و عبارات به کار رفته. ولی با دیدن این عبارت، قهقه می زدم.

توی ترمینال منتظر بودم اتوبوس حرکت کنه و برگردم اهواز. حواسم به این نوشته پرت شد. ازش عکس گرفتم. راننده دید. چنان داد و بیداد راه انداخت که انگار از  …  چی عکس گرفتم(ببخشید ها البته!) . من هم مدام بهش می گفتم» آقا جون! من فقط از پشت اتوبوست عکس گرفتم…!» این رو که می گفتم، بیشتر خنده م می گرفت. راننده هم بیشتر عصبانی می شد و …(یه حرف بد!)!

یکی از مسافرها هم برای اینکه آش رو بیشتر شور کنه،گفت : «کلاً ما ایرانی های موبایل به دست…!!(یه حرف خیلی بد!)

راهنمایی : برای حدس زدن حرفهای داخل نقطه چین ها، شاید گوش دادن آهنگ «بی تربیت» از گروه «کیوسک»، بتونه کمک کنه!! از اینجا دانلود کنید

7 پاسخ to “بی تربیت”

  1. مسعود said

    زین پس به جای حواسم به این نوشته پرت شد بنویسیم حواسم به این نوشته جلب شد و به جای من فقط از پشت اتوبوست عکس گرفتم بنویسیم من فقط از عقب اتوبوست عکس گرفتم!

    • تو رو خدا از این ایرادها نگیر. وقتی طرف اینقدر بد و بیراه بهم گفته، حواسی برام نمی مونه که بخواد پرت بشه یا جلب بشه یا … اِ !

  2. هارمونی said

    پس ببینید این خبرنگارهای بیچاره چی میکشن! اما انصافن نمی شد آدم عکس نگیره از این جمله :-))

  3. اردیبهشت نازنینم سلام ممنون از اینکه اومدی پیشم راستی عجب پستی گذاشتی ها آفرین به دقت

  4. مهر said

    اين نوشته هاي پشتاتوبوس ها بعضياشون واقعن جالبن.. مث راننده هاشون…

  5. شاید تو جالیز داره گل میکاره….!!!

پاسخی بگذارید

