میرسد اینک بهار

19/03/2010

مدتی طول کشید تا بتونم پست مخصوص عید بذارم . چون احساس می کردم هنوز برای تغییر سال و یک سال بزرگتر شدن آماده نیستم .  ولی بالاخره تونستم با این واقعیت کنار بیام که چه بخوام و چه نخوام ، سال عوض می شه .

این روزهای آخر سال تماماً در تکاپو بودم . کلاً هیچوقت دوست نداشتم آروم بشینم و منتظر تحویل سال بمونم . می گن هر کاری که در لحظۀ نو شدن ِ سال انجام بدی و در هر وضعیتی که باشی ، سال بهش می گرده و تا انتهای سال ، در اون حالت می مونی . کاری ندارم که درجۀ خرافی بودن این موضوع تا چه میزانه . در هر صورت یه فکر جالب رو توی مغز آدم پایه ریزی می کنه که خواه ناخواه شاداب و اکتیو باشی درواپسین دقایق سال جاری و  نخستین دقایق سال جدید .

امیدوارم سالی پر از رنگ ، خنده ، شادی ، شادابی ، تحرک ، آرامش ، سفر ، موفقیت و گرمای خانواده در انتظار هممون باشه . پس از حالا شروع می کنیم و زمینه سازی می کنیم برای یک سال «جدید»  .

سال نو مبارک

شمع عید

21 پاسخ to “میرسد اینک بهار”

  1. مینا said

    کیمیای عزیزم از ته قلبم سالی خوب به هوراه سلامتی برای تو و خانوادت آرزو میکنم . شاد و سبز و بهاری باشی .

  2. mehr said

    سلام اردی بهشت. عکسای پست قبلی خیلی با نمک بود.سال خوبی داشته باشی.

  3. سلام دوست عزیز و گرامی من.خوبید؟سال نوی شما و همه اعضای خانواده محترمتان را نیز به شما تبریک می گویم.سالی خوب و سرشار از موفقیت پیش رو داشته باشید.خدانگهدارتان باد.

    • سلام بر شما دوست گرامی . من خوبم . ممنون . ان شاا… که شما هم خوب و سلامت باشید .
      سال نوی شما هم مبارک.سالی پر از موسیقی و هنر داشته باشید

  4. هومن said

    سال نو مبارک کیمیا جون

  5. دنیا said

    بهارت رنگین…

  6. مسعود said

    کیمیا من موقع تحویل سال داشتم شمارش معکوس می کردم که کی سال تحویل میشه، یعنی میگی….؟
    ضمنا سبزی اش رو یادت رفت بگی، سبز کوله پشتی ای!
    از کافی نت دارم تند تند کامنت میگذارم، احتمالا کلی ایراد و اشتباه داره

    • به نظر من ، تو تا آخر سال در حال شمارش معکوس می مونی !!! از حالا شروع کن و بشمار : 361 روز … 360 روز …
      ضمناً سبز چمنی … سبز قورباغه ای… سبز پوست لیمویی … سبز لباس خودم !

  7. دنیا said

    کدوم عشق کیمیا جان؟
    اگه از چیزی خبر داری زود بگو…زود

  8. کیمیای عزیزم،سال نو رو به تو و خانواده تبریک میگم،سفرهای به یادماندنی،موفقیت در کار و تحصیل،عشق به اضافه ی هر اونچه خودت آرزو داری، برات آرزو می کنم به واقعیت بدل بشه! سرعت اینترنت بقدری کم هست که آدم رو فراری میده!انگیزه رو میگیره!!!

  9. محمد said

    سلام
    عید شما هم مبارک.
    امیدوارم امسال برای هه مون سال بهتری باشه.

  10. فاطمه said

    سلام چه خبر؟ بابا اگه اینقدر رنگی باشیم که باید مغازه رنگ باز کنیم

  11. مریم said

    با یه کم تاخیر نوروزت مبارک کیمیا جونم… امیدوارم یه سال خیلی خیلی خوب در انتظارت باشه… و اون اتفاق خاصی که منتظرشی، به وقوع بپیونده
    پستت هم خیلی رنگی رنگی و پر انرژی بود…خوشمان آمد!

پاسخی بگذارید

