خودم کردم که لعنت بر خودم باد !

05/01/2010

فردا نوبت آندوسکپی دارم . اگه دکتر تشخیص بده که دیگه نباید شکلات و کاکائو بخورم ، ترجیح می دم خودم رو از روی پُل پرت کنم توی رودخونه !

 

شکلات

10 پاسخ to “خودم کردم که لعنت بر خودم باد !”

  1. صدرا بهنام said

    مشکل چیه؟!امیدوارم نگران کننده نباشه.فکر نمی کنم واقعاً مشکلی در کار باشه . دارم زیادی حساسیت به خرج میدم

  2. علیرضا said

    بازم میگم که اینا همش عقوبت همون پُسته س!!!!تا دیر نشده توبه کن وگر نه . . .عمراً . حقتون بود

  3. صد جان فدای یک شکم…..!!حالا فهمیدم این ضرب المثل رو برای کیا گفتن…امیدوارم زود خوب بشید و احتیاجی به مقابل هم قرار دادن ارزشها نداشته باشید…عشق به شکلات عشق به همه خوبیهاستدر مورد شکلات کاملاً موافقم . مرسی .

  4. مسعود said

    مگه میشه بدون حس کردن این طعم نرم دوست داشتنی زیر دندون به زندگی ادامه داد اصلا؟یادت باشه خواستی خودت رو پرت کنی دوربین رو جای مناسبی بذاریبدون شکلان … هرگز . نقطهدوربینم رو سر دست گذاشتم . نگران نباش

  5. ندا said

    نخوردن شکلات توی رژیم غذایی این دکتر هست و اصلا به نتیجه اندوسکپی کاری نداره … نگو . ندا . من بدون شکلات میمیرم . فکر کن ، زندگی بدون «هات چاکلت ، شکلات تلخ ، شکلات شیری ، کیک شکلاتی» ، بدون اینا زندگی به انده اندازۀ کار کردن توی ایریسا زجرآور میشه

  6. مینا said

    اولا که بابا نگران نباش چیزیت نیست . دکتر آشناست سفارشت رو میکنم . دوما با اینکه چیزیت نیست چه حالی میده دکتر بگه شکلات نخور . اونوقت هر موقع رفتیم مهام من کیک شکلاتی میخورم و تو نگاه میکنی . نه ههههههههههه . ایشاللا هرچی شکلات می خوری ، کلهم گوشت بشه به تنت و هشتصد کیلو بشی

  7. مینا said

    واقعا که . اونوقت باید روزی 2 ساعت باهام بدوی . از اینا گذشته نگران نباش . مطمئنم هیچیت نیست عزیزم . آره . می دونم هیچیم نیست . نصف مردم ایران به شکرانۀ اعصاب و روان و محیط و جوّ ِ آروم ِ مملکت ، مشکل معده دارن .

  8. با سلام به شما.در حال حاضر با توجه به استرس و رژیم غذایی ما که پر از فست فود است مشکلات معده زیاد شده.در کودکان در حال حاضر آندوسکوپی از ماه اول تولد انجام می شود.اگر هلیکوباکتر نداشته باشید ( که در نمونه برداری معده مشخص می شود ) رژیم آنتی اسید و توصیه های زیر برایتان مفید است :1 – شبها غذای چرب نخورید و غذاهای پروتئینی بیشتری بخورید.2- مایعات مثل آش و سوپ بیش از یکی دو بار آن هم مقدار کم نخورید و حتما با چای یا مواد آبکی دیگر مواد جامد هم استفاده کنید.3 – حداقل سه ساعت قیبل از خواب شام بخورید نه دیرتر.4-شکلات – ادویه – سس و غذاهای سرخ شده و فن آوری شده کمتر بخورید.اگر در آندوسکوپی هلیکوباکتر پیلوری هم داشتید دو هفته آنتی بیوتیک هم باید بخورید معمولا در آندوسکوپی چیزی جز ساییدگی مخاط معده چیزی دیده نمی شود و 95 درصد زخم ندارید.امیدوارم چیزی نباشد.نگران نباشید.آندوسکوپی آن قدر مشکل نیست.رژیم آن هم نسبی است.نمی شود که شکلات نخورد.من اگر روزی دو بار نخورم خواهم مرد!!!موفق باشید.ممنون از راهنمایی هاتون . نگران نتیجه ش نیستم . نگران شکلات نخوردنم . باز هم ممنون از رهنمایی هاتون

  9. هومن said

    اگه اجازه داد شکلات بخوری باید به همین مناسبت مارو هرچه زودتر به صرف یه خوراکی شکلاتی دعوت کنی بیرون حالا هر نوعش که میخواد باشه.قبوله .

  10. مینا said

    کیمیا اگه اینطور شد اونوقت من هم مجبورم که خوراکی شکلاتی رو بخورم . مینا جون . فکر می کنم که مجبوری حسابی شکلات بخوری

پاسخی بگذارید

