خوشا اهواز و بارون بی مثالش !

18/11/2009

وقت ِ تقسیم نعمت های طبیعی ، این ، بارون های عجیب و غریب بود که نصیب اهواز شد ! این بارونهای اهوازی ، همیشه شیفت شب ، کار می کنن . اگر کسی به پیاده روی زیر بارون علاقه داشته باشه ، باید زحمت شب بیداری رو به جون بخره . اهواز ، هر چقدر هم که از عناصر ِ طبیعی ، کم داشته باشه ، رعد و برق های فوق العاده ای داره ! کسی که عاشق صدای رعد باشه ، به راحتی می تونه اینجا لذت ببره . البته بازهم منوط به اینکه شب بیدار بمونه . اگر کسی دوست داشته باشه لحظه ی برق رو توی دوربین ثبت کنه ، رعد و برق های اینجا خوراک ِ عکسن . مثلاً من دیشب تا ساعت 2 توی بالکن ایستاده بودم و سعی می کردم با دوربین ، یه رعد و برق رو شکار کنم ( البته فقط برق رو ) . خلاصه اینکه این شهر ِ گاهاً فراموش شده ، هر عیب و نقصی که داشته باشه ، خیلی خوب بلده با ژانگولربازی های آسمونی ، چشم ها رو خیره کنه و بگه » ما هم هستیم» .

پی نوشت 1: زمانی که بارون میاد یا اینکه بارش تموم شده ، یک کاری هست که خیلی لذتبخشه : گوش دادن به صدای Leonard Cohen .

پی نوشت 2: هر کی ندونه فکر می کنه که من از خدا پورسانت می گیرم بابت ِ این تبلیغات ِ گسترده !

2 پاسخ to “خوشا اهواز و بارون بی مثالش !”

  1. م.م said

    من عاشق این شهرم!همیشه ازش انتقاد می شه! همه باش دشمنن ولی هیچکی ازش بیرون نمی ره!به نظرم تو پس زمینه ذهنشون دوسش دارن!همیشه مظلومه!همیشه مهربونه ولی کسی مهربونیشو نمی بینه!همه اینجاست که خوشبخت می شن ولی ازش بد میگن!این جا کار پیدا می کنن! پولهای قلمبه در می آرن! همسر پیدا می کنن ولی با وقاحت ازش بد می گن!خود من از این که مال این شهرم افتخار می کنم، با این که موقعیت های زیادی داشتم که از این شهر برم ولی واقعیت اینه که نمی تونم ترکش کنم!این شهر وطن همه ماست.کاملاً موافقم . این شهر وطن همه ماست.

  2. مینا said

    بارونهای اهواز عالیه . تازگیها عاشق هوای بارونی شدم .

پاسخی بگذارید

