me

04/03/2009

من كيمياي ۲۶ ساله در اوج جواني به سر مي برم . به مخفي نگه داشتن هيجانات اعتقاد ندارم ؛ هر گونه احساسي اعم از مثبت و منفي بايد بروز داده بشه . از نظرم در مكانهايي به جز مكان هاي رسمي ، صحبت كردن با صداي بلند هيچگونه ايرادي نداره . وقتي حرف مي زنم (مخصوصاً وقتي با هيجان موضوعي رو تعريف ميكنم ) ، دست هام رو خيلي تكون مي دم ؛ چون سعي مي كنم تمام صحنه ها رو به تصوير بكشم . اگه پيش بياد توي خيابون هم كه باشه ، مي دوم ؛ لابد براي رسيدن به جايي عجله دارم . وقتي از ته ته دل مي خندم صداي خنده ام بلنده ؛ مگه ميشه آدم از ته دل فقط لبخند بزنه ؟! در مسافرت ها يا اردوها ، هر درختي رو كه ببينم ، ازش بالا مي رم ؛ سعي مي كنم حتي كوچكترين ارتفاعات رو فتح كنم . به حركات موزون(!) بسيار علاقه دارم و انرژي زيادي در اين راه صرف مي كنم و… انجام كارهاي اينچنيني باعث مي شه احساس سرزندگي داشته باشم و به اين نتيجه برسم كه زندگي ِ من با شادابي پيش مي ره . از نظر برخي ، تمام موارد بالا با «وقار ِ خانمانه» منافات داره . از نظر من ، رعایت وقار خانمانه اونم همه جا ، يعني خودم رو از حداقل حقوقي كه دارم محروم كنم ؛ يعني خودسانسوري ِ محض . چرا بايد در اوج جواني مثل يك خانم ميانسال ۵۰ ساله رفتار كنم ؟ كه بعد پشيمون بشم ؟ پس معناي جواني و جواني كردن چي مي شه ؟

براي هميشه تصميم گرفتم كه از «خودم بودن» ، مطلقاً پشيمون يا خجالت زده نباشم .

5 پاسخ to “me”

  1. علیرضا said

    امیدوارم همیشه روحیت مثل تفکراتت باشه!!!!!!!! شاد – سر زنده – مثبتمثل همیشه مهربون هستی

  2. سینا said

    جالب بود. بیشتر به متن یک دفاعیه در دادگاه قرون وسطی می آد.

  3. ماموت said

    چیزی که گفتی موضوع و نتیجه ای هست که همه یه روزی بهش میرسیم.اینکه خودمون باشیم.امیدوارم منم بتونم خود خودم باشم.با تمام کمبودها و ضعف های اجتناب ناپذیر که از بروزشون و نشون ندادنشون نمی تونم جلوگیری کنم.امیدوارم تو هم بتونی.

  4. مسعود said

    فکر کنم لازم است بگویم که از این پست خیلی خیلی خوشم اومد…

  5. مانا نیستانی said

    ممنونم

پاسخی بگذارید

